tisdag 20 november 2007

Hejsan!


Och VÄLKOMMEN till min blogg!! Här kommer jag att lägga ut bilder på mina kort och andra alster jag gör som Design Teams-medlem hos Kortmakaren. Förmodligen blir det lite annat också...

Ha det så bra!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh så kul att du skaffat blogg nu! Så vi kan få se mer av dina underbara kort! Det hippie-kortet är sååå fint! Lööööv it <3

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju inte ändra hur bilden ska sitta, så det får vara så här. Jag får tänka på det nästa gång!!
    MVH Miaa

    SvaraRadera