Äääntligen!KramSophia
Hej!Åh så kul att du skaffat blogg nu! Så vi kan få se mer av dina underbara kort! Det hippie-kortet är sååå fint! Lööööv it <3
Jag kan ju inte ändra hur bilden ska sitta, så det får vara så här. Jag får tänka på det nästa gång!!MVH Miaa
Äääntligen!
SvaraRaderaKram
Sophia
Hej!
SvaraRaderaÅh så kul att du skaffat blogg nu! Så vi kan få se mer av dina underbara kort! Det hippie-kortet är sååå fint! Lööööv it <3
Jag kan ju inte ändra hur bilden ska sitta, så det får vara så här. Jag får tänka på det nästa gång!!
SvaraRaderaMVH Miaa