söndag 30 november 2008

Nu är den här då... 1:a advent! Men vad mysigt det är. Tända ljus, pepparkakor, glögg och mys. Synd bara att mannen är i Belgien på jobb. Min vän Stina m familj var här idag. Det var supermysigt! Barnen lekte, I städade sitt rum (kors i taket!!) innan E fick komma in och jag fick veta en hemlis!! Kan inte bli bättre!

Så här ser min adventstake ut i köket i år:



Här är den andra i köket:



Mammas mysiga svampar står här också, som hon stickade till mej förra året:


Ojojojojoj, vilka kassa blider jag bjuder på! Det får gå, jag vet inte riktigt hur denna kameran funkar...

Resten av vårt adventshus kanske ni får se en annan dag!

Julkortstips får ni i morgon eller tisdag!

Ha det bra!
/Miaa

1 kommentar:

gudrun sa...

Hei.
Ser ut som du har det skikkelig koselig koselig i ditt adventshus.

KLEM