måndag 21 december 2009

Min shiatsu-vän

Hon heter Susanne. En underbar människa, som hjälpt mej under många år! Hade jag inte haft henne, så hade nog min RA varit förskräcklig! Därför är hon värd mer än detta paket, egentligen, men det är sånt man inte kan köpa, eller göra och inte finns det ord för det heller!


Kramar till dej, Susanne!!





Lite närbilder. På tagen har jag stämplat snöflingor med genomskinlig embossingdyna och embossat med "hollogram silver(?)" embossingpulver, sedan har jag chalkat med "Faded jeans" distressdyna. Pingvinen är stämplad med "Stace on"-dyna, och målad med "Pro marker" pennor. Lite glitterlim på tofsen och glassen. Kanten är embossad med "Silverdisco" pulver och sedan stansad rund mha Quickutz-die. Skylten är ur ett chipboard-paket, sandpapprad och chalkad. Både pingvin och skylt är på 3D-kuddar. Hålet på tagen har jag förstärkt lite med en rund chipboard ur samma paket som skylten. En rosett, två olika nålar inhandlad på mässan som var i höstas, en snöflingecharm och en bjällra, också inhandlade på mässan.


/Miaa

Inga kommentarer: