torsdag 20 maj 2010

Enkelt Tack-kort

Ännu ett alster med molnpapperet från Scraphouse`s serie "Lekfullt". Visserligen väldigt enkelt, men jag gillar att det orange pappret syns, det är liksom grejen med det pappret.

Här har jag satt ett blått band rätt över kortet. När jag monterar band använder jag dubbelhäftande tejp. Det är lättast och sitter bra. Tre stycken blå pistiller livar upp lite.
Skylten är ett vitt papper som jag rivit i nederkant. Texten är från setet "Text", där det ingår en del väldigt användbara texter. Hela skylten sitter på 3D-kuddar för att få ett litet djup.


Enklare kan det nog inte bli: en textstämpel, svart dyna, blått band, blå pistiller, två olika papper. Material från Scrap och Hobby.

Idag verkar bli en härlig sommardag! Synd att sonen är sjuk bara. Vi får väl husera på balkongen kanske.

/Miaa

Inga kommentarer: