måndag 12 juli 2010

SPARA på FÖRPACKNINGAR

Titta vad jag gjorde med förpackningen till Tim Holtz idea-ology Film Strip Ribbon.



Jag skar ut en wellpapp, så den skulle passa i paketet. Sedan gjorde jag en skylt med texten Kramar, från Reprint clearstamp-set Text, limmade på en stor ros och två små rosor från Kort & Gotd, så dom skulle passa i hålet där burken ska vara. Under limmade jag en grön blomma. Eftersom just den här förpackningen har en liten bit med filmstrip utanför, så klippte jag ett hjärta som jag glittrade och limmade på i en av rutorna. Jag gjorde ett likadant och fäste inuti också. KLART!

Materialet hittar du såklart hos Scrap och Hobby i Sävedalen!
/Miaa

2 kommentarer:

Bodil sa...

Hei. jeg så i galleriet på papirgleder at du lurte på hvordan jeg lager en vannkanne.
Du finner det på denne siden http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/wateringcan/
håper du får det til og kom gjerne innom bloggen min også, klem :)

Malin sa...

Kul idé! Ska tänka på vad jag kastar i fortsättningen...