onsdag 9 januari 2013

Utsikt vid Brehe hus

Denna LO:n handlar om den fina utsikten som Brahe hus har. Tänk vilken fantastiskt ställe att bo på, speciellt förr i tiden! Man ser ända ut till Visningsö!
 


 
 
 
Jag har använt mej av BoBunny serien Hello sunshine som bakgrund. Spillbitarna kommer från BoBunny´s papper Hello sunshine stripe.
 
 
 
Texten har jag skurit ut på min Siluoette, men i affären finns den nya modellen som heter Cameo. Fantastiskt bra! Den kan skriva ut på 30x30-papper. Eftersom det är en väldigt enkel sida jag gjort, så har jag satt allt på olika höjder, mha 3D-kuddar.

 
 
 
Jag tyckte att den lilla kvinnan passade bra till fotot på ruinen. Jag har för mej att borgen byggdes i mitten till slutet på 1600-talet, och brann ned något hundra år senare, när även Gränna brann. Om jag minns rätt... När jag var färdig tyckte jag att det fattades något, så jag gjorde en ram runt mha en brun penna.
 
 
MVH Miaa

Inga kommentarer: