tisdag 24 juni 2008

Gamla alster

Det har jag att visa!! Fast jag har gjort glassar och enkla kort till sonens personal på förskolan som jag inte hann ta kort på. Jag har även gjort annat jag lämnat bort, som jag inte tagit kort på. Sedan har jag ännu mer i dotterns kamera och den hittar jag inte just nu. Dom alstrerna kanske kommer i kväll?? Får se om jag har tid...

Först ut morsdag-present (ja, jag vet, det är jäääääätteläääänge sedan!!!)

med godis i.


En födelsedagstag till barnens kusin som fyllde 15 år för två veckor sedan ungefär.... (inte lika länge sedan, men ändå...)

Pengar och en djungelvrålsklubba tyckte jag passade bra till!

Tagen är gjord med en "klädlappstag" som stomme, för att få lite mer stadga. På där är papper limmat och ett gorillaklistermärke från Penny Black. Den har jag först klistrat på barnens ritpapper och klippt ut, satt på 3D-kuddar. Bladen är från någon slaktad tygblomma...

Idag skiner lite sol, barnen ska gå ut snart och själv måste jag handla och åka till Lindex för inköp av någon ny topp som jag ska ha på fredag. Då ska jag ut och bowla med jobbet, superkuligt!! Får se om jag för det första kan hålla i klotet med mina RA-fingrar och sedan om jag har mina gamla bowlingtakter kvar! Har ju spelat i ett korplag... Kul ska det bli iallafall.

Inga kommentarer: