söndag 27 juli 2008

Vilken SOMMAR!!!

Helt otroligt vilket väder vi har! Mina leder mår bra, jag mår bra och alla mår bra! Super!
Jag/vi fick en väldigt trevlig och rolig RAK på posten. Det var massa roligt i; tex punchinella, massa olika blommor, myror och kräftor... TACK SOPHIA!!!!!!

Vi har varit på Tjörn hos mina föräldrar där vi firat min pappas födelsedag. E gjorde ett superfint kort av några av sakerna i RAKen. Han blev superinspirerad så fort han såg grejerna. Det är kuligt! En son som älskar att pyssla!






Själv gjorde jag en tårtbit i kartong som jag klädde med pappersremsor och en "kvast" med jordgubbar. "Grädden" är Liquid Pearl. Krabban har jag fått i en annan RAK från Bella, väldigt användbar. Det vita molnet är inget moln... Det är QK-trädkronan och så satte jag dit en charm också.


Paketet blev lite lätt dekorerat med vitlöksnät, fiskmås (från samma RAK som krabban) och en annan charm.


Snart drar vi till Legoland med vänner från USA och stannar i stugan i Skåne!
Ha en bäst sommar!
/Miaa

Inga kommentarer: