måndag 1 september 2008

Lite alster.

Vår son är sjuk, haft diarré sedan i onsdags... Vi ska till läkaren sedan...

Eftersom vi inte kunnat göra något särskilt i helge, trots strålande sol, så har jag hunnit scrappa lite.

Först ett beställningskort. Dom som skulle få det hade gift sej, fyllde 40 och flyttat till nytt hus. Och det skulle gå i svart och rött. Som tur är jobbar min söta granne i presentaffären och kom med omslagspappret. Så jag klippte ut en rundel från det och använde på kortet. Kortet är i storlek 30cm x 7,5 cm. Sedan är det överta alldeles snett fotat...




När E var liten älskade han att man tog kort på honom och sedan skulle han kika på skärmen...



Vår dotter som bäbis, ca 1 månad...



Ett annat grattis kort, till barnens kusin som fyller 5 på fredag. Jag tror inte familjen tittar här... Det är Peny Black-stickers, både zebran, giraffen och zebraborden längst ner.



E säger så roliga saker. Här står det så här i pratbubblan: "Det känns som om jag är i en swimmingpool, så mycket vatten som jag har druckit!" Då har han precis druckit ur sitt andra glas med vatten...


Jag ser att det inte finns någon tydlig rubrik på någon av LO:sarna, men jag får se om jag ändrar det. Nu bär det av till läkarn!
Ha det bra!
/Miaa

4 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas sonen mår bättre nu!

Anonym sa...

Åh, här finns väldigt mycket fint!
Hit återkommer jag gärna! Tack för besöket i min blogg. /Milla

Anonym sa...

Hej! Tack för kommentaren på min blogg, det är alltid lika roligt att få veta vilka som läser där. Du var intresserad av min Cuttlebug men jag måste tyvärr tala om att jag har redan sålt den. Jag trodde att det skulle vara svårt att sälja den men icke....det var många som visade intresse bara genom att läsa på bloggen!:)
Hoppas att din son mår bättre nu!

Kram
Helen

Anonym sa...

Hej vännen!
Kul att ses!° Hoppas du hade kul på mässan. Jag funderar på att sälja min groda...Är du fortfarande intresserad???
Kramar till dig!!