onsdag 27 augusti 2008

Jobbigt!

Det är vad jag tycker denna årstid är. På morgonen är det höst och långa ben och ärmar på kläderna, gärna en jacka... Sedan när klockan är framåt 10 så är det nästan högsommar! Inte riktigt, men korta ben och korta ärmar krävs... Vad tar man på sej då när man åker på morgonen?? Det är lite lättare med yngsta sonen som går i förskolan, han kan bara byta, men jag och dotter då? Jag kan inte bara hoppa in på toa mitt under arbetstid för att byta kläder!! Jag skulle vilja att hösten och vintern kom nu, så den riktiga sommaren snart kommer igen. Mina leder värker av detta väder också!

Nog pratat om det här! Jag lägger upp ett foto på den sista kalendersidan jag gjort till min arbetskamrat:




En trädvy över kohagen vid vår stuga i Skåne:


Ha det bäst flodhäst!
/Miaa

1 kommentar:

Jessica sa...

Wow, så mycket fint :-D