söndag 25 januari 2009

Några alster jag inte visat

och tur är väl det! Jag har helt stiltje just nu i scraphjärnan!!

Det första kortet är till barnens kusin (jag tror inte jag visat det!!) när hon fyllde 5 i september. Jag har använt mej av Penny Black-stickers och spillpapper. Dom måste man ju också använda! Giraffen har fått en liten Prima-blomma och zebran en fluga, fast den ser man nästan inte här. Jag har glittrat både blomman och flugan. Kortet är 15x15 cm.



Nästa är ett "tack för denna tiden och lycka till med jobbet"-kort, till vår "ex-kokerska" på jobbet. Två stycken Prima-blommor, pärlfloss och knapp. Jag har klippt stjälken, gräset och bladen på frihand. Detta kortet är 30x15 cm.



Nästa vecka ska jag få material till ca 65-70 st bröllopsinbjudningar jag fått i uppdrag att göra. Då är jag upptagen med det.

Jag, min moster och min dotter kör en fotoutmaning. Jag har skrivit ut 365 förslag på foton från CK och den går vi efter. Vi får välja precis vad vi vill från förslagen. Fotona ska vara kreativa och man ska kunna relatera till förslaget, men en del av dom finns inte möjlighet till att fota, så då får vi hitta på själva. Min tanke är att lägga upp fotona här, en vecka i taget, men vi får väl se vad jag hinner!!

På jobbet ska vi ha ett hus med fönster, där barnen ska sätta sina kort när dom kommer. Det huset ska jag också göra, så jag har några projekt på G!

Något annat jag längtar efter är när min moster ska komma, nästa tisdag, och jag ska sätta in henne i scrapvärlden!! Ska bli jätteroligt och jag hoppas att även hon tycker det! Hoppas du fastnar "i träsket" som vi säger!! Hihi

Ha det bra till nästa gång!
/Miaa

Inga kommentarer: