söndag 22 mars 2009

50-tal

Nu ska jag till min moster. Vi ska gå på ett speciellt muséeum som heter 2 rum och kök. Det är en lägenhet i Göteborg som är hlet och hållet inredd som 50-talet, med mjölkflaskor i kylen och snygga 50-tals möbler mm. Det ska bli otroigt roligt!

Kanske kommer några bilder senare... har tex inte orkat läga in den gigantiska snöbollen än. Det krävs först att min dotter vill låna ut sin mobil, sedan ska jag hitta hennes sladd och sedan hitta rätt foto som jag måste förstora lite..... ja, det krävs en del tid, men den måste in snart, för jag vill framkalla kortet också.

Så länge får ni några andra foton, om vintern, med hopp om att det var sista gången för säsongen det kom snö... Dom här flingorna var gigantiska, mellan 1 och 4 cm stora!!!




Jag har ett minne från när jag var liten. Jag var ute när det snöade och det var såna här gigantiska flingor, dom täckte hela min handflata!! Då var jag yngre än 5 år...
Ha det bra!
/Miaa

Inga kommentarer: