onsdag 9 juni 2010

Kanske...

... är det sista alstret med molnpappret! Jag har en liten spillbit kvar, så man vet aldrig!



Som bas har jag använt en styv, hård och vit wellpapp. Självklart är molnpappret med och en blå spillbit, jag tror det BoBunny´s Mamarazzi.



Stämpeln "Tacksamhet och kärlek" är embossad med vintage-pulver. Jag klippte även ut en till nyckel och satte på 3D-kuddar. Grungeboardnyckeln är från Tim Holtz "Harlequin Element" Den är embossad med vintage-pulvret också.



På Sizzix stora die (Tim Holtz) "Heart Wings" har jag stansat Tim Holtz nyckelhål i. I nyckelhålet finns ett pyttelitet hjärta som är utklippt för hand. Fjädrarna på sidan av hjärtat tar upp färgerna på fotot och bland dom sitter Tim Holtz Memo Pin som håller fast pappret med nycklarna på. Skruvbrads som håller fast nycklarna och vimplarna. Vimplarna är klippta ur olika spillbitar och satta på en ståltråd som jag har snurrat i ändarna.

Materialet är från Scrap och Hobby! Titta in dit, dom har REA 75% på massor av saker, bla Quickutz-dies! Peeloffs säljs för 1:- st!!

/Miaa

1 kommentar:

Maiden sa...

Verkligen superläcker! Gillar vimplarna skarpt! :-)