fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År, med mycket roliga stunder och fantastiska upplevelser!

Jag vill också passa på att göra lite reklam för Scrap och Hobby-bloggen! Där kommer mycket kul att hända! Vi kommer ha månadstävlingar med olika utmaningar och en månadsskiss att inspireras av samt massor av andra roliga överraskningar!

Välkommen dit för en kik!

Vill visa mina minipepparkakshus, som jag gjorde till alla som var hos oss på julafton:





Vi var elva stycken, så det tog sin lilla tid, men jobbigt var det inte! Dom var ca 10x8 cm, kanske. Eftersom jag är lite rädd att använda bränt socker att sätta ihop med, så har jag vanlig kristyr som jag spritsar på alla delar. Det lilla hjärtat är en miniform som finns tillsammans med massa andra i en liten, liten ask. Jag tror Baldershage i Alingsås har såna. Det är polkagrisströssel på hjärtarna. Väldigt gott!

/Miaa

Inga kommentarer: