måndag 6 december 2010

En tag för lucköppningen i Scrap och Hobby bloggen

Idag är det den 6 december, vilket innebär 18 dagar kvar till julafton. Det är inte så mycket! Och jag längtar!
Scrap och Hobby´s blogg är det lucköppning varje dag, vilket innebär lottdragning varje dag! Det ända du behöver göra är att skriva en kommentar i luckinlägget!



Det är en tag med storlek ca 15x7,5 cm. Dom finns i 20-pack till ett bra pris hos Scrap och Hobby! Min tag har jag färgat in med olika blå Distressdynor, mha Blending Tool och Foam. Sedan stämplade jag granar i grönt (Peeled Paint) och brunt (Frayed Burlap) och embossade järneken med Distresspulver. Båda stämplarna ingår i ett clearstamp-set från Artemio. På järnekens bär sitter det halvpärlor. I hålet har jag trätt ett grönt organzaband och gjort en rosett. Jag satte även dit en bir brun spets och en röd knapp med rött glitter i. Knappen, spetsen och glittret återkommer på fler ställen på tagen för att få balans.



Eftersom dagens datum är 6 har jag använt en 6:a frånTim Holtz-stämpelset Creative Muse. Jag stämplade den på en distressfärgad liten bit av en gammal tag och använde tre rutor av ett plastband Film Strip. "God Jul" är från Reprint.


Nu hoppas jag att ni alla tar det lugnt och njuter av tiden!

Glöm inte att kommentera i Scrap och Hobbys blogg! Lycka till i dragningen!

/Miaa

Inga kommentarer: