onsdag 18 april 2012

Min son, 8 år, LO

Hejsan!

Idag visar jag en LO med papper från Tim Holtz papperspaket Kraft Resist som grund. Det är på min son som fyllde 8 år förra året.




Jag började med att lägga ut fotona för att se hur jag ville ha dom på LO:n. När jag bestämt mej målade jag med vit Crackle Paint Picket Fence direkt på papperet. Sedan gick jag till mina lådor med "konstiga saker att ha i scrapbookingen". Där hittade jag två stycken nyckelringar med klara färger som matchade till fotonas färger. Jag hittade också en visare, en tygtag från något klädesplagg och ett större blått gem. Sedan blandade jag till en orange färg som matchade också, med mina akrylfärger. Jag hittade ju också en stoooor "8" som jag målade med färgen. Jag placerade ut mina konstiga saker och såg att jag behövde mer färg, så jag målade runda duttar med färgen. Sedan placerade jag ut grejerna och satte fast dom. I en triangelform för att knyta ihop LO:n. På tygtagen har jag skrivit "Erik" och gjort stygn med spetsen av visaren och den blandade färgen.

Ha en skön dag!
MVH Miaa

Inga kommentarer: