onsdag 8 augusti 2012

Hej!

Vi har tvillingar i vår vänkrets, som är vuxna nu. När dom fyllde år gjorde jag var sin tag, som är olika, men jag har använt ungefär samma material.




Båda tagsen är färdiga tags i wellpapp. Jag har svartat ner dom med Distress Dyna Walnut Stain, genom att dra dynan försiktigt direkt på tagen. Jag har använt en washitape som en bård, men valt att skrynkla till den för att få lite mer liv.


På den här tagen har jag valt en pappersbård, spillbit, som går i grönt. En metallblomma (som jag tyärr inte hittar i webshoppen just nu) och ett blad som jag distressat i kanten finns där också. En metallklämma med ett svart organzaband, som också finns i hålet på tagen. På kanten satte jag en metallbård, som tyvärr är ungefär 100 år gammal, eller nåt... hmmm, snarare några år... Jag valde en rund Grattis-stämpel här.


På den här tagen har jag valt en grå pappersbård (spillbit), en blå stor ros som jag distressat, ett blad, en metallram, en hake på kedja (fanns i mina gömmor, från Tim Holtz), en Grattis-text och svart organzaband i hålet.

Ha det bra!

Inga kommentarer: