torsdag 14 februari 2008

KRAM på alla hjärtans dag!


Vi alla i teamet gjorde ett kort i svart/vitt/rött. Det här är mitt ena. Och ja, jag gjorde ett till, det är ju roligt!! Det andra finns på en annan dator, så jag kan inte lägga upp det nu, men det kommer nog under kvällen. "Filuren poserar" stämplat på rött papper och utklippt. Snygga rörliga ögon gör pricken över i... Jag har använt magnetstämplarna till "jag älskar dej" och handstil med en svart penna till "hug", "love" och "kiss". Samma penna är det runt det vita dekorationspappret och även som ram runt (så klart måste ramen vara med..., men som du ser i förra inlägget har jag faktiskt inte gjort ramar runt alla kort...)Ett handklippt hjärta och handritade runt med röd penna. En hjärt- och en rund brad. Fler kort av DT-teamet finns på Kortmakarens blogg. Har fortfarande inte lärt mej hur man länkar här i inlägget, men länk finns här bredvid...


Här är det andra kortet.

QK duvor och "love". En hjärtbrad och handstil "you".


/Miaa

2 kommentarer:

sophia sa...

Hej Gumman! Korten är underbara. Tänkte frågat dig förut vad you stämpeln kom ifrån, men nu läste jag ju att du skrivit den med din alldeles egna handstil, snyggt!

Kramen
Sophia

Anonym sa...

Superfina kort Mia!
See you....Kram Tin@