torsdag 14 augusti 2008

Hejsan!

Här kommer lite alster:

Först ut en LO om min moster som fyllde 50 för 3! år sedan. Alltså inte så nytt foto, men ny LO. Väldigt enkel sådan:


Lite nyare foton, men ändå "gamla". Från i påskas, när barnen var på äggletning. Det är faktiskt min moster som har tagit dom fina fotona!

Texten på 3D-kuddar, QK Disiel.


I år fyllde min moster 53 år. Jag gjorde en jordgubbe som jag dekorerade och satte på en kortstomme.

Närbild


Jag och sonen bakade chokladmuffins med mashmallows på när dotter och pappa var på VM i slalomskateboard i Slottskogen. Så här goda blev dom!!


Mina arbetskamrater har bett om egna framsidor till sina kalendrar. Så här ser Jennies ut. (Hon har spelat fotboll och hennes barn gör det...)


Jenny är född i fiskens tecken och gillar att dyka.



Jag har en del fler projekt liggandes i produktion på mitt bord, så det lär bli fler snart!!

Jag hoppas att min kusin Carola snart kan titta in här! Jag träffade min faster och "ingifta" farbror häromdagen och det var jättekul!! Även om det bara var max 10 minuter. Vi har inte setts på flera år!

Ha det bra!
/Miaa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga LO:S OCH JÄTTEFINA FRAMSIDOR.
Vi har varit på dagis och hälsat på med Alfred nu två dagar och det går så där. Han är mammig och lite kinkig men rätt var det är så leker han en stund innan han kommer på att han "saknar" mig. Oavsett så känns det lite lugnare för mig ialla fall. Synd att vi missade varann. Kram till dig och Sophia

Anonym sa...

Hej och tack för titten och den fina kommentaren!

Här inne hittade man också en massa fint. Gillade verkligen jordgubbe-kortet och kalender-framsidorna ;o)

Ha en bra dag
/Anette