tisdag 5 januari 2010

Tim Holtz

Tim Holtz har påbörjat ett samarbete med Sizzix, vilket innebär nya dies från Tim Holtz! Vad jag förstår ska han också släppa en ny stansmaskin, nya stämplar och nya färger! Allt släpps på kommande CHA-mässa... Spännande! Här är några av hans saker:


Nya distressfärger...


Ny blomdie, som man kan göra 3D, om jag förstår det hela rätt...




Swirlar, som känns som om jag måste ha...


Den här måste jag inte ha...


Den här skylten är ju vääääldigt fin. Men måste jag ha den?


Den här är kanske ett måste...


Den här måste jag inte ha, fast min idé-hjärna går i gång, så kanske ändå??


Fågel i bur. Det käns som en bra die, då man förmodligen kan ha bara fågeln eller bara buren osv... Hmmm, tål att tänkas på!


Måste bara ha!! Jag använder mina såna här grungeboards nästan hela tiden. Att ha en die då, det är ju givet!!


Den här är urfin! Eftersom jag inte vet priset, eller storlek, så kanske QK:s (om det nu är QK som har en) är billigare?


Och sist en sneak-peak på dom nya stämpelkollektionerna!! Mumsigt!


Jag ser fram emot efter CHA-mässan! Jag hoppas att det är någon svensk affär som nappar på det här! Hoppas dom inte är för dyra och att dom funkar i min Groda


Nu ska jag fortsätta med mina alster till ett företag som söker 3 st till sitt DesignTeam!

Ha det bra!
/Miaa

Inga kommentarer: