måndag 29 mars 2010

PÅSKKORT

Nu är det verkligen tid för att börja göra påskkort. Snart är det för sent!



När man går bort i påsk är det mysigt att ta med en bukett med tulpaner, tycker jag. Då är det perfekt med ett enkelt och litet att sätta i.
Jag har använt ägget i stämpelsetet Påsk och stämplat med Distressdyna Walnut Stain på olika mönstrade papper. Jag klippte ut dom tre äggen och satte på kortet. En liten bit med rosa papper och texten Glad påsk (från samma set som äggen) stämplade jag med Distressdyna Worn Lipstick till en fin liten skylt. Den har jag även embossat lite med UTEE clear. En spets med YouDo-blomma och ros med glitter på samt, såklart, lite gula fjädrar blir pricken över i! Jag ritade en ram runt med brun penna.
Allt material finns hos Scrap och Hobby. Är det något du saknar i webshoppen går det att titta in i butiken i Sävedalen eller höra av sej per telefon eller maila till info@scrapohobby.se.
Ha det så bra och pyssla lugnt!
/Miaa

Inga kommentarer: