torsdag 22 april 2010

Enkla inbjudningar till barnkalas!

Jag har gjort tre olika enkla inbjudningar till barnkalas på uppdrag av Scrap och Hobby. Jag har använt den här stämpeln, "Inbjudan", inuti alla korten:



Det första är gjort med bilpaljetter, band och penna, här är det en ProMarker i färgen True Blue och "Kalas" är skrivet med en svart:




På det här kortet har jag använt ett mönstrat papper Graphic45 ur serien A Proper Gentleman Collection som heter On the Boulevard. Där finns arton bilar man kan klippa eller skära ut. Jag har satt bilen på 3D-kuddar för att få lite höjd och en brun copic-penna som är lite röd i tonen.




Sista kortet är ett litet kort. Här har jag använt ett mönstrat papper som går i blått, liknande här och en rosenknopp. En ram, text och ritade stygn med en rosa copic-penna "peach".





Have a nice day!
/Miaa

Inga kommentarer: