måndag 9 augusti 2010

Att åka båt...

... gär gärna Erik med skräckfylld förtjusning! Det är härligt, men farligt fort ibland!



LO:n gjorde jag på Scrap och Hobby´s sommarmara i juni. Utmaningen var att använda färgerna brun, orange och blå. Man skulle också göra något med stansarna.



Jag stansade ut tre blommor i olika storlekar och mönstrade papper: Basic Grey Marrakech Chamomille (rutigt), Cardstock och spillpapper. En brad från setet Designade brads brun blev en bra mitt. För att få mer höjd på blomman, krullade jag till den lite genom att dra försiktigt med nageln i ytterkanten på kronbladen. Jag har satt en Rhinestones Copper på den blå Cardstocken.



Material från Scrap och Hobby!

Hoppas solen skiner på er!
/Miaa

2 kommentarer:

hellenbell sa...

så här rena layouter gillar jag!!!

Blommiga Karin sa...

Vilka fina färger och mönster!!