tisdag 30 december 2008

God fortsättning!


Vår jul har varit underbar! Först var vi hos svärföräldrarna på julafton och träffade kusiner och JULTOMTEN. Han kom traskandes i trädgården med en säck på ryggen med massor av klappar i till barnen!
På juldagen var vi hos mina förldrar och träffade Björboholmstomten. Han hade, precis som alltid, gjort en skattkarta, där barnen gick runt och letade klappar. Massor blev det, dom flesta låg förståss under granen inne i huset...


Just nu håller jag på att leta inspiration till min scraphörna jag ska göra i ordning. Letar runt på hela nätet, men behöver mer! Så har ni en egen hörna, eller rum eller länkar, så tala gärna om det!

Nu ska jag ocg E ut i solen och träffa hans bästis S!

Ha det bra!
MVH Miaa

2 kommentarer:

Hilde sa...

Takk for hilden i min blogg!
J, link i vei, det er bare hyggelig!

Godt nyttår til deg og dine!

Anonym sa...

Vilken fin julgranskula ni har. Häftigt med en sköldpadda!