onsdag 18 februari 2009

Jaha...

... då var det dags igen. E har feber och är förkyld. Hur länge fick han vara frisk? Två veckor, tror jag... Helt hopplöst! Och just idag ska dom ha Disco på dagis, med trolleri av barnen, danstävling, popcorn och saft och.... alldeles underbart! E blev såååå lessen, men så tog han sitt nya DS och lös i ögonen och sa: "Åh, mamma, när man är sjuk så får man ju spela sånt här iallafall!(?)" Med lite frågande i ögonen. "Självklart!" fick ju jag svara då!
Jag ska se om jag hittar den där sladden idag, så jag kan lägga upp lite bilder. Jag och E gjorde hans inbjudningskort igår, så dom kommer upp + lite "dagen"-foton! Så klart inte allihop, för det orkar jag inte lägga ut, men några, kanske dom bästa? Eller dom sämsta? Vi får se!
Tjingeling, för nu!
/Miaa

Inga kommentarer: