tisdag 16 februari 2010

Semlor!!

Idag är det fettisdagen, alltså man får lov att äta massor av semlor! Men det är också pannkaksdagen! Så idag får man pannkakor till middag med semla till efterrätt! Vi tog det igår, för vi är inte hemma allihop idag... Mumsigt!

Mina barn är inte så förtjusta i tårta, så när dom fyller år vill dom ibland ha pannkakstårta istället. Det är perfekt, man slår två flugor i en smäll; mat och tårta samtidigt!

Här är en LO på min son när han fyller 5 år och ska blåsa ut ljusen på pannkakstårtan.




Materialet kommer från Scrap och Hobby. Jag har använt enfärgad cardstock, spillpapper från Making Memories serie LoveNotes, även Dimensional stickers-hörnen är från den serien. Journalingrutan är från PinkPaislee. Text "Pannkakstårtan" är Quickutz, 5:an är en Grungeboard som jag blingat med Stickles. Jag har satt Blingstenar runt som en ram.


Ha en riktigt mumsig tisdag!

/Miaa

1 kommentar:

Monica sa...

Pannkakstårta är gott!