söndag 30 december 2007

Gott Nytt År

I morgon är det ju nyårsafton och året är slut, med början på ett nytt. Känns lite konstigt eftersom jag nästan precis har kommit in i att det är 2007!! Haha!
Jag har gjort färdigt en sommar-Lo på sonen idag, men inte fotat än... Kommer inom kort! Så länge kan jag ju lägga ut ett foto på en nyårsdukning jag gjort som DT-projekt.



Jag har använt magnetstämpelalfabet och Hero Art´s snöflinga som jag stämplat med watermarker och embossat med Kortmakarens blandning av embossingpulvret Silverdisco. Servettringen är filtborder som jag bara har hakat i ändarna på baksidan av servetten (alltså inte tagit bort skyddspappret). Allt detta material finns hos Kortmakaren. Jag har lagt ut punchsnöflingor (Tack, min kära vän Sophia!!)som jag också har embossat med Silverdisco och strösslat med "paljettsnöströssel". Min vita servis jag fått av min mormor och glas som min mans farmor har haft. Supertjusigt, tycker iallafall jag!

Inbjudningskortet är 30x7,5 cm (eller skriver man 7,5x30 cm?)



Placeringskortet



Ha en bra nyårsafton! Jag vill ge Sophia en extra kram!!
MVH Miaa

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en hejare på detta miaa! Din blogg är jättefin och j gillar din dukning oxå!!!
massa kramar cissi